سایت نگرش نیک - www.negareshenik.ir

ویدیوها و مقالات آموزشی و انگیزشی از جول اوستین و سایر اساتید

سایت نگرش نیک - www.negareshenik.ir

ویدیوها و مقالات آموزشی و انگیزشی از جول اوستین و سایر اساتید

زندگینامه ویکتوریا اوستین

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰ ق.ظ

در این مقاله می خواهیم زندگینامه ویکتوریا اوستین را با هم بخوانیم. ویکتوریا اوستین (victoria osteen) که اسم اصلی او ویکتوریا ایلوف است در 28 مارس 1961 در هانتسویل، آلاباما متولد شد. او همسر جول اوستین است و دو سال از خود جول اوستین بزرگتر می باشد.

زندگینامه ویکتوریا اوستین,همسر جول اوستین

 

 

زندگینامه ویکتوریا اوستین

ویکتوریا اوستین نویسنده و کشیش کلیسای لیکوود هست و همراه همسر خود جول اوستین در کلیسایشان سخنرانی های هفتگی برگزار می کنند. ویکتوریا همچنین کتاب های بسیاری نوشته است که بعضی از آن ها جزو پرفروش ترین ها است.

 

خانواده ویکتوریا اوستین

 

دوران کودکی و تحصیلات ویکتوریا اوستین

او دختر دونالد ایلوف، مهندس شرکت جنرال الکترونیک عضو گروه فضایی طراحی موشک که بعدها به ناسا ملحق شد، است. خانواده وی وقتی ویکتوریا 2 سال داشت به هوستون تگزاس نقل مکان کردند. مادر او، جورجین ایلوف، یکشنبه ها در کلیسایی که ویکتوریا تحصیل میکرد به تدریس می پرداخت. پدر او نیز بعد ها سخنگوی کلیسا شد. ویکتوریا پس از گذراندن دوره دبیرستان، وارد دانشگاه هیوستون در رشته روانشناسی شد ولی او هرگز فارغ التحصیل نشد.

مطالعه مقاله زندگینامه جول اوستین

کتابهای ویکتوریا اوستین

ویکتوریا اوستین تفکرات خود را در قالب کتاب با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. اولین کتاب او در سال 2008 با نام “زندگی خود را دوست داشته باشید” منتشر شد. این کتاب رتبه دوم پر فروش ترین کتاب های نیویورک تایمز را به خود اختصاص داد.

او همچنین کتاب های مخصوص کودکان نوشته است، در حال حاضر سه کتاب “قلب شاد من”، “گنجینه های بینظیر” و “هدایایی که از دل می آیند” برای کودکانی که مایل به داشتن زندگی معنوی هستند، منتشر کرده است.

مطالعه مقاله کامل زندگینامه ویکتوریا اوستین

 

منبع: سایت نگرش نیک 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۴
سید محمد باقرپور

ویکتوریا اوستین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی