سایت نگرش نیک - www.negareshenik.ir

ویدیوها و مقالات آموزشی و انگیزشی از جول اوستین و سایر اساتید

سایت نگرش نیک - www.negareshenik.ir

ویدیوها و مقالات آموزشی و انگیزشی از جول اوستین و سایر اساتید

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

در حال حاضر اکثر افراد معتقدند که برای داشتن درآمد بالا به مدرک دانشگاهی نیازی ندارید. امروزه خیلی از افراد از طریق شغل های پردرآمد بدون سرمایه در منزل که در ادامه آنها را عنوان خواهیم کرد، خیلی بیشتر از افرادی که مدرک دانشگاهی دارند، می توانند پول در بیاورند.

با استفاده از مهارت هایی که در ادامه عنوان می کنم، می توانید در منزل کسب و کارهای کوچک پرسود برای خود ایجاد کنید. اما قبل از اینکه به سراغ معرفی مهارت های پولساز برویم، باید به سوال زیر جواب دهید و کمی روی آن فکر کنید.

 

شغل های پردرآمد بدون سرمایه

کدام شغل یا مهارت برای من مناسب است؟

مشاغل خاص و پردرآمد بسیاری وجود دارد که نیازی به مدرک دانشگاهی ندارند. اما شما چطور می خواهید متوجه شوید که کدام مهارت و کدام شغل برای شما مناسب است؟

در جواب به این سوال باید به این نکته دقت کنیم که:

مطمئن شویم مهارت یا شغلی که انتخاب می کنیم، چیزی هست که واقعاً آن را می خواهیم.

استیو جابز گفته:

«زمان شما محدود است، پس آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید.»

منظورش این است که به این خاطر که شخصی دیگر از شما می خواهد مسیری را که او برای شما مشخص کرده، بروید، کاری که دوست ندارید را انجام ندهید. در عوض شما می توانید مهارت پولسازی را انتخاب کنید، آن را یاد بگیرید و در آن متخصص شوید.

بعضی ها ذاتاً یک سری توانایی هایی دارند که ممکن است ما نداشته باشیم. مثلاً بعضی ها در نوشتن تبحر دارند، بعضی ها صدای خوبی دارند، بعضی ها در طراحی داخلی ساختمان مهارت استعداد دارند. اما نگران نباشید، شما به آسانی می توانید هر مهارتی که دلتان بخواهد را یاد بگیرید.

مهم نیست چکاری انجام می دهید، با استفاده از توانایی های ذاتی خود می توانید زندگی شغلی جدید خود را بسازید.

کدام پر سودتر است؟ با مدرک ها یا بدون مدرک ها؟!

مشاغل خاص مثل تبلیغ نویسی اغلب سودمندتر از مشاغلی هستند که نیاز به مدرک دانشگاهی دارند مثل وکالت. شما می توانید خیلی سریع با گذراندن دوره ی آموزشی کوتاهی از مهارت مورد نظرتان، به یک متخصص تبدیل شوید.

شغل های پردرآمد بدون سرمایه

در این قسمت می خواهیم شغل های پردرآمد بدون سرمایه و نیاز به مدرک دانشگاهی را به شما بگوییم که می توانید به عنوان یک کارآفرین این مهارت ها را یاد بگیرید و پول بسیار بسیار خوبی از طریق آنها در بیاورید. روی لینک زیر کلیک کنید و ادامه ی این مقاله را همین الان بخوانید:

 

شغل های پردرآمد بدون سرمایه از {دن لاک} + 2 ویدیو از دن لاک - نگرش نیک (negareshenik.ir)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۹ ، ۱۱:۱۴
سید محمد باقرپور