سایت نگرش نیک - www.negareshenik.ir

ویدیوها و مقالات آموزشی و انگیزشی از جول اوستین و سایر اساتید

سایت نگرش نیک - www.negareshenik.ir

ویدیوها و مقالات آموزشی و انگیزشی از جول اوستین و سایر اساتید

زندگینامه جیم ران

جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴ ب.ظ

جیم ران با اسم کامل «امانوئل جیمز ران» مربی افسانه ای و مدرس رشد شخصی، کارآفرین، نویسنده و سخنران انگیزشی در 25 سپتامبر سال 1930 میلادی (معادل سال 1309 شمسی) در روستاهای اطراف شهر آیداهو در آمریکا به دنیا آمد و در 5 دسامبر سال 2009 میلادی (معادل سال 1388 شمسی) پس از 18 ماه مبارزه با بیماری فیبروز ریه در سن 79 سالگی از دنیا رفت.

زندگی نامه جیم ران

 

 

 زندگی شخصی جیم ران

در بخش اول از زندگینامه جیم ران می خواهیم کمی در مورد زندگی شخصی او صحبت کنیم. جیم ران پس از تمام کردن مدرسه وارد دانشگاه می شود، اما پس از یک سال از آنجا انصراف می دهد و به سراغ کارهای مختلف با حقوق ثابت می رود تا بتواند به خانواده اش کمک کند.

جیم ران تا سن 25 سالگی موفقیتی نصیبش نشده بود، یک زندگی عادی داشت، بدهکار بود، حساب بانکی اش خالی بود، نمی توانست پای وعده هایی که به دیگران می دهد، بماند و کلا از زندگی اش راضی نبود.

تا اینکه در 25 سالگی یکی از دوستانش او را به یک سمینار دعوت می کند و در آن سمینار با مربی اش که کارآفرینی موفق، مدیر فروش و سخنرانی انگیزشی هم بود به نام جان اِرل شُف (John Earl Shoaff) آشنا شد. این سمینار و این آشنایی، شروع سفر 6 ساله ی جیم ران برای رسیدن به موفقیت بود. پیوستن جیم به سازمان بازاریابی و تجارت شف آغاز دوره‌ ی جدیدی در زندگی شخصی و حرفه‌ ای ران بود.

جیم ران بسیار تحت تأثیر آقای شُف قرار گرفته بود و مسحور و شیفته ی آموزش های او شده بود و در نهایت پس از 6 سال در سن 31 سالگی از طریق یادگیری آموزش های مربی اش توانست میلیونر شود و زندگی اش را تغییر دهد.

آقای شُف مربی جیم ران در همین زمان از دنیا رفت و جیم ران هم پس از مدتی از طریق بازخوردهایی که از مردم می گرفت، متوجه شد که آنها خواستار شنیدن داستان زندگی جیم ران و فلسفه ی رشد شخصی او هستند.

به دنبال این آموزش‌ها، رشد شخصی به یک سبک زندگی برای جیم ران تبدیل شد. او فهمید هرکسی می‌ تواند زندگی ای را که می‌خواهد، با طرز فکر درست و نظم همراه با اقدام  به دست آورد.

بنابراین تا آخر عمر خود یعنی تا 40 سال بعد، زندگی خود را وقف همین کار کرد و تجربه ی زندگی خود را در سمینارهایش برگزار کرد (مثل سمینار ساخت سال فوق العاده) بیش از 4 میلیون نفر در سمینارهای او شرکت کرده بودند.

 

جیم ران مربی چه افرادی بود؟

شاگردان جیم ران

مطمئنا اسم افرادی چون:

  • آنتونی رابینز
  • برایان تریسی
  • دارن هاردی
  • جک کنفید

را شنیده اید یا آموزش های آنها را شاید دیده باشید، جیم ران مربی تمام این افراد بود. افرادی که هر کدام نقش فوق العاده مؤثری در زندگی خیلی ها از جمله من و شما توانسته اند داشته باشند.

 

کتاب های جیم ران و بهترین کتاب جیم ران

در این بخش از زندگینامه جیم ران می خواهم اسم کتاب های او را به صورت کامل به شما بگویم و همچنین بهترین و معروف ترین کتابش را به شما معرفی کنم.

جیم ران نویسنده ی قهاری هم بود، اون کتاب های زیادی دارد که بسیاری از آنها در لیست پرفروش ترین کتاب های آمازون قرار گرفته بودند.

کتاب هایی که از جیم ران به زبان فارسی ترجمه و چاپ شده است را می توانید در این لیست پیدا کنید:

1- دوازده ستون موفقیت

2- جادوی کار پاره وقت

3- درس های زندگی

4- هفت کلید طلایی ثروتمند شدن

5- پنج قطعه ی اصلی از پازل زندگی (در سمینار ساخت سال فوق العاده، جیم ران در ابتدای کار این 5 قطعه را درس می دهد. برای شرکت در این سمینار، اینجا کلیک کنید)

6- فرزانگی

7- فصل های زندگی

8- عجزه در درون توست

9- قاتل شما کیست؟

تمام کتاب های جیم ران فوق العاده هستند و باید آنها را بخوانید و اجرا کنید، ولی اگر یکی یا دو تا از کتاب ها را بخواهید همین الان برای شروع انتخاب کنید و بخوانید، به شما کتاب دوازده ستون موفقیت و جادوی کار پاره وقت را پیشنهاد می کنم.

 

برای دانلود سمینار ساخت سال فوق العاده از جیم ران اینجا کلیک کنید

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۱
سید محمد باقرپور

زندگینامه جیم ران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی