سایت نگرش نیک - www.negareshenik.ir

ویدیوها و مقالات آموزشی و انگیزشی از جول اوستین و سایر اساتید

سایت نگرش نیک - www.negareshenik.ir

ویدیوها و مقالات آموزشی و انگیزشی از جول اوستین و سایر اساتید

کلیپ انگیزشی سالِ جدید، منِ جدید –-  تی دی جیکس

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷ ق.ظ

قدرت ذهن

این حرکت عقربه های ساعت نیست که زندگی جدیدت را می سازد. بلکه حرکات درون ذهن توست.

قرار است حرف های زیادی در مورد خودت بشنوی… نشنیده بگیریدشان!

دشمنانی که امروز در زندگی ات وجود دارند را دیگر نخواهی دید. هیچ سلاحی علیه تو کارساز نیست. هر زبانی که به ضرر تو حرف بزند، خداوند محکومش می کند.

امروز نوبت من است. حقیقت این است که اینجا همه در حال تغییر هستند. تو نباید از تغییرات خودت شرمنده باشی. همه ما در این فرآیند تغییرات قرار داریم و به نسخه بهتر و و عالی تر خودمان تبدیل می شویم.

بیشتر بخوانید: کلیپ انگیزشی ذهنیت خود را تغییر بده – استیو هاروی

خدایا بگذار امسال سالی باشد که من نسخه بهتر و عالی تر خودم را متولد می کنم. به عادت های گذشته من اجازه نده که مانع تغییر من شوند.

«سال» جدید، «من» جدید…

چیزی که ما را از بقیه جدا می کند، «تغییر» است، احتمال تغییر است، تمایل به رشد است، اشتیاق به بلند شدن از زمین و پایان دادن به حس حقارت است.

از انجام کارهایی که در گذشته می کردم، دیگر خسته شده ام.

اگر همیشه کارهایی را انجام دهم که تا الان انجام می دادم، در همانجایی قرار می گیرم که تا الان بوده ام.

من می خواهم آنها را پشت سر بگذارم. کسی در این اتاق هست که هیچکسی فکرش را هم نمی کرد که امشب در کلیسا باشد، اما تو آنها را به اینجا کشانده ای. چون تو خواستی که آنها یک «منِ جدید در سالِ جدید» باشند و نگرش و ذهنیت جدید داشته باشند.

چون میدان نبرد واقعی در ذهن شماست. مبارزه در اینجا شکل می گیرد، با آن می خوابی، با آن بیدار می شوی، با آن به سرکار می روی، به خاطر آن نمی توانی غذایت را هضم کنی، جلوی مردم لبخند می زنی و هیچکسی نمی داند که آتشی درون سرت به پاست.

بیشتر بخوانید: کلیپ انگیزشی نگرش مثبت به زندگی (3) – جول اوستین

این یک موقعیت جغرافیایی نیست، بدهی نیست، پول نیست، کسانی که از تو تنفر دارند، نیستند، دشمنان ات نیستند، دروغگوها نیستند، غیبت کننده ها نیستند، اینجا میدان نبرد نیست.

 

برای مطالعه ادامه متن ویدیو و دانلود ویدیوی کلیپ انگیزشی روی لینک زیر کلیک کنید:

 

https://negareshenik.ir/the-power-of-mind/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۰
سید محمد باقرپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی