سایت نگرش نیک - www.negareshenik.ir

ویدیوها و مقالات آموزشی و انگیزشی از جول اوستین و سایر اساتید

سایت نگرش نیک - www.negareshenik.ir

ویدیوها و مقالات آموزشی و انگیزشی از جول اوستین و سایر اساتید

با دقت به من گوش کن. مجرد بودن به معنای تنها بودن نیست و در رابطه بودن به معنی خوشحال بودن نیست.

می دانم که وقتی به بعضی ها می گویی که مجرد هستی، طوری به تو نگاه می کنند که انگار چیز بدی هستی.

ازدواج کنیم یا مجرد بمانیم

آنها باید درک کنند که مجرد بودن خیلی بیشتر از یک حالت دارد:

✔ بعضی اوقات مجرد بودن به این معنی است که من به کمتر از لیاقتم راضی نمی شوم.

✔ بعضی اوقات مجرد بودن به این معنی است که من دارم روی خودم کار می کنم.

✔ بعضی اوقات به این معناست که حالا استرس رفته و زندگی آسان تر شده است.

به دوستان، خانواده و هیچکس دیگر اجازه نده که تو را به اجبار وارد رابطه ای کنند و خصوصاً به «تنهایی» اجازه نده تو را به اجبار وارد رابطه ای کند. چیزی را از دست نمی دهی، این یک واقعیت است.

بیشتر بخوانید: کلیپ انگیزشی دوران اثبات و امتحان – جول اوستین

می بینم که آن زوج ها را در اینستاگرام فالو می کنی. دقت کردی آنهایی که واقعیت های هایلایت شده ی زندگی شان را نشان می دهند، هیچوقت پشت صحنه ی زندگی شان را به تو نشان نمی دهند؟

اینطور به نظر می رسد که آنها همیشه خوشحالند اما همیشه چیزها آنطور که به نظر می رسند، نیستند.

من نمی گویم داشتن روابط بد هست، خیلی هم می توانند قشنگ باشند، دارم می گویم اجازه نده کسی تو را تحت فشار قرار دهد، به خودت زمان بده.

چون بدترین چیز در زندگی، تنها بودن نیست، بلکه این است که با کسی باشی که به تو احساس تنها بودن بدهد.

برای دانلود ویدیو و یا مطالعه ادامه متن، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://negareshenik.ir/lets-get-married-or-stay-single/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۸
سید محمد باقرپور

کلیپ انگیزشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی